مهندسی معکوس تکنولوژی صلوات؛ درآمدی بر امیرشیمی +پاورپینت

تکنولوژی تولید ماده شفابخش (عسل): روزی رسول اکرم و علی علیهما السلام در نخلستانی بودند؛ زنبور عسلی مشغول چرخیدن به دور پیامبر شد. ایشان فرمودند یا علی! این زنبور ما را به ضیافت عسل دعوت می کند … آنگاه از زنبور پرسیدند: با آنکه شما از شکوفه تلخ مزه می مکید, چگونه عسلی که تولید می کنید شیرین است؟ زنبور گفت: یا رسول الله! هر گاه ما از شیره گل ها می مکیم به ما الهام می شود که سه بار بر محمد و آل محمد صلوات بفرستیم؛ در این هنگام تلخی به شیرینی و عسل بدل می گردد. خزینه الجواهر, ص ۵۸۶ به نقل از کتاب صلوات کلید حل مشکلات نوشته علی خمسه ای قزوینی ص۶۸. چاپ ۱۳۸۶.

هوشمندی و تسبیح گویی هستی: خداوند می‌فرماید: هر چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کنند، اما شما آن را  نمی فهمید. آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟ هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و شعور است. همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و در برابر تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند. آب یکی از اینهاست. آب خوب و بد و زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد. آب اهانت و فحش را می‌فهمد.

تحقیقات پرفسور ژاپنی؛ ماسارو ایموتو: پروفسور ماسارو ایموتو، مدعی واکنش هوشمند آب در برابر محیط پیرامون خود است؛ او یافته‌های خود را با استفاده از حدود ۱۰ هزار آزمایش جمع‌آوری، و در سه جلد کتاب ارائه کرده است. وی معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر هندسه بلورهای آب تأثیر می‌گذارد. ایموتو با یک الکترومیکروسکوپ، تغییرات شکلی بلورهای آب را در واکنش به انواع متغیرها به تصویر کشید. او توانست از بلورهای آب، پس از انجماد آنها عکس بگیرد.

زیبایی بلورهای آب در سرچشمه ها: ایموتو به این نتیجه رسیده‌است که آب‌هایی که تازه از چشمه‌ها و دل کوه بیرون می‌آیند، به دلیل این که هنوز در معرض افکار منفی قرار نگرفته‌اند، ساختار بلورین زیبایی به دارند. تصویر بلور زیبای آب سرچشمه رودخانه شیمانتو:

تاثیر محیط آلوده و گناهان بر هندسه مولکولی آب: ایموتو می‌گوید وقتی آب رودخانه شیمانتو از میان شهرها عبور می‌کند تحت تاثیر امواج منفی در شهرها، به شدت آشفته و زشت می شود.

دعا همه چیز را زیبا می کند: ایموتو ثابت کرد که دعا همه چیز را زیبا می‌کند؛ و یکی از اینها آب است. او می گوید که دعا بلافاصله بر آب اثر می گذارد. تصویر بلورهای آب دریاچه فوجیوارا قبل از دعا:

تاثیر دعا بر آب؛ دریاچه فوجیوارا پس از دعا: پروفسور ایموتو آنگاه گروهی را در کنار دریاچه “فوجیوارا” جمع کرد و از آنها خواست تا دعا بخوانند. سپس بلافاصله آب را منجمد کرده، از آن عکس گرفت. بلورهای آب دریاچه فوجیوارا پس از دعا به شکل منتظمی درآمدند.

زشتی آبهای شهری؛ دریاچه ای در برزیل: ماسارو سپس آب دریاچه‌ای در برزیل را آزمایش کرد. او متوجه شد که آب‌های شهری بسیار بی‌قواره اند! شهرتان هر چه هست مال شما   یک نفس روستا به من بدهید!

اثر اخلاص و یک دستی جمع، در نیتجه دعا: ایموتو معتقد است که دعا حتی از راه دور بر آب اثر می گذارد. تحقیقات وی می گوید که خلوص نیت در دعا بسیار مؤثر است. آنهایی که خالص‌تر دعا می‌کردند شکل آب زیباتر می‌شود. وی به این نتیجه رسید که در دعاهای گروهی، اگر انسان خبیثی باشد، تأثیر مثبت دعاهای دیگر از بین می‌رود. (این مطلب به زیبایی تداعی کننده عدم ریزش باران در جریان دعای گروه برگزیده حضرت موسی، به سبب وجود یک عنصر گناهکار در میان آنان  است). تصویر همین آب بی قواره شهری، پس از دعا از راه دور:

اثر موسیقی هوی متال بر آب؛ پریشانی و پاره پارگی: ایموتو سپس در بررسی تاثیر انواع موسیقی ها بر آب،  موسیقی هوی‌متال را برای آب مورد آزمایش پخش کرد. تصویری پریشان و پاره پاره نتیجه این آزمایش است:

تاثیر نوشتجات بر آب؛ آدولوف هیتلر: ایموتو نشان داد که نه تنها افکار، رفتار و کلمات بر هندسه مولکولی آب تاثیر دارند، بلکه نوشته‌ها نیز بر آب تأثیر گذارند. او آب را در ظرفی شیشه‌ای ریخت و بر روی برچسبی، کلمه آدلف هیتلر را نوشت، واکنش آب به آن بسیار هوشمندانه و حیرت انگیز بود! هراس و خوفناکی!

تاثیر جملات شیطانی بر آب؛ ترا می کشم!: هنگامی که ایموتو بر روی ظرف آب نوشت “I Will Kill You” تو را خواهم کشت، آب چنین وحشتزده و هراسان شد :

متن زیارت جامعه کبیره چه می گوید؟  و خداوند، صلوات …  ما بر شما (اهل بیت) را سبب پاکیزگی خَلق و خُلق ما قرار داد؛ «وَجَعَلَ صَلَواتَنا عَلَیْکُمْ، وَما خَصَّنا بِهِ مِنْ وِلایَتِکُمْ طیباً لِخَلْقِنا، وَ طَهارَهً لأنْفُسِنا، وَ تَزْکِیَهً لَنا، وَ کَفّارَهً لِذُنُوبِنا» بنابراین، قطعا صلوات عامل زیبایی و سلامت بدن و روح است.

مهندسی معکوس تکنولوژی صلوات؛ از یامحمد تا لامحمد!: وقتی یامحمد (ص) تلخی ها و تلخکامی ها را عسلی شیرین و شفابخش می کند، عجیب است که ما به جای داروخانه معنوی، با اندک مشکلی به سراغ قرص های مسکن می رویم؛ اما شیاطین، حقیقت تکوینی شیرین سازی صلوات را با مهندسی معکوس، در صنعت خود وارد می کنند؛ البته این مهندسی معکوس را در جهت عکس اهداف فطرت آفرینش به کار می گیرند. آنان فهمیده اند که “لا محمد” خاصیت زهرآگین سازی عظیمی بر هستی و آب می‌گذارد، بنابراین، در یک طراحی دقیق و خائنانه، وقیح ترین فحش عالم را بر روی نوشیدنی خلق الله نوشته اند، تا آن را کوفت کنند و زهر در کام خود و دوستانشان بریزند!

شهید راشل کوری

از لعن امام علی تا لعن حضرت محمد، علیهماالسلام: به دستور معاویه، مسلمانان هشتاد سال، امیرالمومنین علی (ع) را لعن کردند و حالا شرکت خوشگوار مشهدالرضا، از شرکتهای تابع آستان قدس رضوی، منبر میلیاردها لعن و دشنام به حضرت محمد و مکه شده است؛ و عده ای بی اطلاع را وامی دارند که با پول خود، برند قبیح ترین فحش عالم را نثار اشرف مخلوقات کنند: نعوذ بالله مرده باد محمد! ویران باد کعبه! آه از مظلومیت نظام اسلامی، امام خامنه ای، مردم مظلوم و امام رضای واقعا غریب مان!

جنگ نرم اقتصادی وغذایی؛ فلینظر الانسان إلی طعامه!: اگر خود شما دشمن خونی کسی باشید و به هیچ اخلاقی جز نابودی دشمن پابند نباشید، و فرمول نوشیدنیهای دشمن هم در دستان شما باشد چه چیزی به خورد آنها می دادید؟ همین که آنها به خورد ما می دهند: فانتا، پپسی، اسپرایت، کوکاکولا، نستله، آب معدنی دسانی، آب معدنی دماوند!

نه غزّه نه لبنان، فقط اسرائیل!: حضرات معصومین، محمد، علی، فاطمه، حسین، مهدی و … ایرانی نیستند. حامیان نه غزه نه لبنان، دین و شرف ما را هدف گرفته اند؛ و می گویند: “هر پنی را بپردازید! اسرائیل را حفظ کنید!” این همان جمله ای است که حروف اول آن به زبان انگلیسی می شود؛ PEPSI؛ یعنی هر ریالی (پنی: یک صدم پوند) را که می توانید، برای نجات اسرائیل بپردازید! ته شعار نه غزه نه لبنان همین پپسی است که سرسفره رقیه و امام حسین (ع) هم می گذاریم! شرفمان کجا رفته است؟

از عصر عاشورا تا عاشورای عصر!: قاتل کودکان فلسطین ما هستیم، با چه رویی روضه علی اصغر می خوانیم؟ تیر سه شعبه حرمله های امروز را ما می سازیم. دیدی عصر عاشورا را هنوز چنان نفهمیده ایم که عاشورای عصر را بفهمیم؟

از سوزاندن محتوای قرآن تا سوزاندن کاغذ آن: تعاونوا علی البر ّو التقوی و لاتعاونوا علی الإثم و العُدوان مائده۲: در کار نیک همدیگر را یاری کنید و در گناه و دشمنی هم دستی نکنید.  پیامبر ص فرمودند: “هنگام رستاخیز ملکی ندا می‌دهد: کجایند ستمگران و همدستانشان؟ آنان که دواتی برای شان آماده کردند؛ یا بند کسیه‌ای برای شان بستند؛ یا مدادی برایشان تراشیدند، اینان را با آنان محشور کنید! بحار، جلد ۷۲، ص۳۷۶.

شرف صفوان جمّال: ای صفوان همه چیزت نیکو است، جز یک چیز! صفوان گفت: فدایت شوَم آن چیز، چیست؟ امام کاظم فرمود: این‌که می‌خواهی شترانت را به هارون کرایه دهی. صفوان گفت: ولی به خدا سوگند من آنها را برای خوشگذرانی و تفریح و شکار کرایه نمی‌دهم؛ بلکه برای سفر مکه اجاره می‌دهم، بعلاوه خودم سر پرستی آنها را برعهده نمی گیرم؛ بلکه غلامانم را برای این کار می‌فرستم. امام فرمود: ای صفوان! آیا آنان باید کرایه‌ات را بپردازند؟ صفوان: آری فدایت شوم. آیا دوست داری تا آن زمان، زنده بمانند؟ صفوان گفت: آری. امام فرمود آن کس که طالب بقائشان باشد از آنان است و هر کس از آنان باشد قطعا وارد آتش می‌شود. پس صفوان رفت و همۀ شتران را فروخت. این خبر به هارون رسید. هارون صفوان را احضار کرد و گفت: … اگر به خاطر خوش رفتاریت نبود همین الآن گردنت را می‌زدم! بحار، ج ۷۲، ص ۳۷۶.

 و لعن الله امّه أسرجت و ألجمت… و لعن الله الممهّدین لهم بالتمکین من قتالکم

شهید راشل کوری: مامان هنوزم دوس دارم برقصم

معرفی مستند چندین شرکت حامی صهیونیزم؛ ویرایه سوم

 هنگام دریافت پاورپوینت مهندسی معکوس تکنلوژی صلوات سه صلوات برای ظهور!

همچنین ببینید

ابرفقه

دید فلسفی، فقهی و ابرفقهی به تَک‌پند خدا؛ قیام و انقلاب

معمای پیچیده: اول عقل و قیام و سپس فکر ابرفقه نمی‌گوید «نخست اندیشه، سپس اقدام» …

2 دیدگاه

  1. باسلام
    قضیۀ شرکت خوشگوار مشهد چیه؟

    • سلام علیکم عید قربان بر شما مبارک باد

      درباره خوشگوار مطالبی در مقاله ایکه نشانی آن در زیر همین مقاله آمده است، مطرح شده است:
      معرفی مستند چندین شرکت حامی صهیونیزم؛ ویرایه سوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *