صیادهای مرصاد سایبری، اژه ای را برای اشد مجازات منافقین یاری کنند!

عملیات مرصادپس از این که معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که نشانه منافقین امروزی آن است که به  نیروهای ارزشی می گویند کلاغ و قول تلاش برای دستگیری، محاکمه و  اشد مجازات آنان داد، «صیاد»ها باید برای شکار منافقین در عملیات سایبری مرصاد دست به کار شوند.حجت اسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه درباره منافقین کنونی، اعلام کرد که:

«آیا ممکن است کسی فکر کند این همه آیات الهی فقط مخصوص منافقین زمان رسول‌الله و صدر اسلام باشد؟ هرگز کسی چنین حرفی نمی‌زند. همه منافقین عصر ما و امروز ما و منافقین سال ۹۴ کشور چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟ چگونه آنها را افشاء کنیم و چگونه به دیگران بشناسانیم؟»

ایشان سپس به معرفی نشانه های منافقین پرداخت و گفت:

«منافق با جملات دوپهلو و مبهم صحبت می‌کند و غیرشفاف است، این افراد سعی می‌کنند دشمن را خودی جلوه دهد. این فرد سعی می‌کند توان خودی را کوچک و کم نشان دهد، برای حل اختلافات به جای ارجاع به خدا و رسول و جانشین رسول و ولی فقیه آدرس غلط برای مراجعه به طاغوت و دشمن و مستکبر می‌دهند. … منافق در مقابل مومنین حالت تکبر و نخوت دارد و در مقابل مستکبرین و سرکشان طاغوت نرم و به اصطلاح با زبان دیپلماسی سخن می‌گوید و لبخند می‌زند. منافقین امروز نشست با ظالمین و سران ظلم و استکبار غرب را افتخار می‌دانند و قهرمانان و جان‌برکفان مردم خود را تحقیر می‌کنند، آنها را عقب مانده، افراطی، کلاغ و بی‌سواد می‌دانند. منافقین به سر میز نشستن با شیطان بزرگ افتخار می‌کنند و می‌گویند هنر ما است که امروز شیطان بزرگ آمریکا به ما نظر خوبی دارد، آیا این افتخار دارد که شیطان نظر مساعد به ما داشته باشد؟»

ایشان در پایان راه حل روشنی برای برخورد با منافقین پیشنهاد کرد:

«قول می‌دهم به حول و قوه‌الهی با کمک شما بسیجیان، منافقین و نفوذی‌ها را شناسایی کنیم و پس از دستگیری به اشد مجازات برسانیم.»

اکنون وقت آن است که «صیادهای شیرازی» عملیات مرصاد سایبری برای رسوا کردن و شناساندن منافقین و بزرگ آنها دست به کار شوند و با تیر تیترهایشان، نشان دهند که فراتر از جهاد اصغر، اهل جهاد «اکبر» هستند.

تیترهای پیشنهادی برای بررسی بهتر صحنه عملیات مرصاد سایبری:

۱. حمله رفسنجانی به مجلس خبرگان و تشبیه منتقدان به کلاغ —— ۲. ۲. آیت الله یزدی موضعگیری هاشمی از سه پهلو هم گذشته است —— ۳. واکنش هاشمی به منتقدان: یزدی مریض استت، روحانی جاه طلب و دیگران منافق! —— ۴. خاطره آیت الله امینی از برخورد تند امام با آقای هاشمی در ماجرای منتظری ——۵. آیت الله جنتی: مرکزی ناشناخته از سالها قبل در اندیشه ساقط کردن حکومت اسلامی است —— ۶. فائزه هاشمی نظام را تهدید به سرنگونی کرد  —— ۷. جاسوس موساد فائزه هاشمی اسطوره زنان ایران است  —— ۸.فائزه هاشمی: نظام ایران سرکوبگر است —— ۹. جزوه طرح براندازی نظام در دفتر یکی از آقازاده‌ها پیدا شد —— ۱۰. تفهیم اتهام جاسوسی و اخلال در امنیت و اقتصاد کشور به مهدی هاشمی —— ۱۱. فیلم؛ هاشمی: از همه فرزندانم رضایت دارم؛ آنها همان گونه اند که من می خواستم و نیز: رابطه خوب فائزه هاشمی با بهائیان و منافقین در زندان —— ۱۲. ذوالنور نگرانیم هاشمی ستون خیمه ضدانقلاب شود —— ۱۳. محسن رضایی: هاشمی‌‌ صدور انقلاب را متوقف و فضای باز سیاسی و نقد را محدود ‌کرد —— ۱۲. هاشمی: با ملک عبداله دوستی‌ خانوادگی داشتم و نیز: فیلم همزبانی هاشمی با سران وهابیت: دولت سوریه مردمش را بمباران شیمیایی می کند! —— ۱۳. نادران: آقای هاشمی هم می خواست انتخابات ابطال شود و نیز: هاشمی؛ سال ۸۴ هر چه خواستند در صندوق ریختند و هر چه خواستند خواندند —— ۱۴. ترور مشکوک هاشمی به ۴۰ دلیل —— ۱۵. علم الهدی: هاشمی مسئول مظلومیت رهبری —— ۱۶. نظر شاگرد آیت الله قاضی درباره سرنوشت اطرافیان امام خمینی

 

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *