هاشمی تنها نیست! حمایت منافقین از هاشمی + عکس

هاشمی م.م.پیشتر اژه ای معاون قوه قضائیه تلویحاً هاشمی را منافق خوانده بود و پس از توهین هاشمی به شورای نگهبان، رسایی بر اساس سخنان امام خمینی، هاشمی را مفسد معرفی کرد. پس از آن رسایی طی سخنانی در مجلس اعلام کرد که رفسنجانی به قانون اساسی و ولایت‌فقیه التزام ندارد و این سخنان، سازمان منافقین را در قامت وکیل مدافع هاشمی نمودار کرد؛ تا نشان دهد که هاشمی تنها نیست!

البته هاشمی خیلی بیشتر از این ها بر گردن منافقین حق دارد؛ از پول خمس به  آنان دادن بگیر تا سه بار زندان رفتن به خاطر آنان:

خاطره اکبر هاشمی به نقل از نشریه شاهد شماره ۷ خرداد ۶۳: «در سال ۱۳۵۰ در رابطه با مجاهدین خلق دستگیر شدم و هفت ماه زندان برایم بریدند و در سال ۵۱ با کمک به خانواده های مجاهدین خلق دستگیر شدم و حدود ۴۰ روز در زندان بودم و در سال ۵۴ در این رابطه البته به خاطر ایجاد یک خط سالم برای مجاهدین خلق که منحرف شده بودند مخفی شدم. ولی وحید افراخته مرا لو داده بود و این آخرین باری بود که دستگیرم کردند و ۳ سال همراه با شکنجه در زندان بودم…».

[این یعنی برای اسلام و انقلاب به زندان رفتن!]

عفت هاشمی در مصاحبه با یکی از نشریات توقیفی مدعی می‌شود مسعود رجوی در شب ترور هاشمی‌رفسنجانی در بیمارستان محل بستری رفسنجانی حاضر شده و شخصا خطاب به همسر هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید: «اگر تا فردا صبح اتفاقی نیفتد، ان‌شاءالله حاج‌آقا [رفسنجانی] زنده خواهد ‌ماند.» بازخوانی مصاحبه همسر آقای رفسنجانی درباره نحوه ترور هاشمی‌رفسنجانی توسط منافقین که در مورخ ۵ خرداد ۱۳۸۷ توسط یکی از خبرگزاری‌های کشور منتشر شده است.

همسر آقای هاشمی‌رفسنجانی در مصاحبه­ ای دیگر بیان می‌دارند: «یک روز نیز خانم‌هایی که عضو منافقین بودند، آمدند تا با من ملاقات کنند. می‌خواستند بفهمند وضعیت آقای هاشمی چطور است».

هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند بپذیرد که در ۴ خرداد ۱۳۵۸ سرکرده منافقین به راحتی با همسر آقای هاشمی مراوده کلامی داشته و حتی در بیمارستان حضور به هم رسانده و با نگرانی جویای احوال ایشان باشد چرا که هاشمی‌رفسنجانی به اعتبار خاطرات مکتوبش از سال‌های بسیار دور نسبت به ارتداد منافقین اطلاع کافی داشته و حتی یک روز قبل نیز با حرارت علیه آنان در میدان هفت‌تیر سخنرانی کرده است.

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

یک دیدگاه

  1. خدا مکر دشمنان نظام رو ب خودشون برگردونه…

    سلام…
    بروزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *