عزت گذرنامه خودمان هیچ، پاسپورت 38 کشور دیگر هم بی اعتبار کردید!

اعتبار گذرنامهآمریکایی ها می گفتند که ظریف دشمن ما است اما دشمن قابل احترام، الآن معلوم شد که قابل احترام از نظر آنان به چه معناست؛ «خُل ورز پنداری ظریف».

آنان علناً و قانوناً ایران را محور شرارت قرار می دهند و قانونی می گذرانند که ایران را کشور ستاره دار می کند تا دیگر کسی میل به آمدن ایران نکند و بعد می گویند که ما آن را مثلاً اجرا نمی کنیم یا فلان می کنیم.

مگر کسی در حد وزیر خارجه یک کشور،خُل ورز است که چنین مزخرفاتی را بپذیرد؟ که شما وزیر خارجه مومن ایران را چنین می پندارید!

در زمان خاتمی هم دشمن آمریکا، محترم (خُلوَرز) بود و هر امتیازی داد و به قول همین آقای روحانی، شکلات گرفت، بعد هم آمریکا، پاسخش را  با قرار دادن ایران در محور شرارت داد. باش تا صبح دولتت بدمد آقای روحانی و ظریف!

آمریکا با این کار در واقع شرکت های تجاری اروپا و آسیا را تحریم کرده است تا هم فشار روی ایران بیاید و هم بازارا ایران در اختیار خودش باشد!

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

یک دیدگاه

  1. در هیچ دولتی حتی دولت احمدی نژاد هم سطح روابط با همسایگان انقدر تبره وتار نبود.درحالی که در اون دولت اقتدار در سیاست خارجه موج میزد اما در دولت فعلی متاسفانه نه تنها در رکود اقتصادی عمیق بلکه در رکود اقتداری هم هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *