سخن اژه ای، معاون اول قوه قضائیه در منافق بودن هاشمی

اژه ای: «منافقین امروز نشست با ظالمین و سران ظلم و استکبار غرب را افتخار می‌دانند و قهرمانان و جان‌برکفان مردم خود را تحقیر می‌کنند، آنها را عقب مانده، افراطی، کلاغ و بی‌سواد می‌دانند.»

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه درباره منافق شناسی و نفوذی ها گفت: «ظاهر منافق با من و شما فرقی نمی‌کند، تابلوی مناطق با تابلوی مومن مشابه یکدیگر است. منافق در جمع مومنین و در صف مومنین است نه در صف کفار و لذا شناخت مشکل است و برای عده‌ای حتی غیرممکن است.

ضربه‌ایی که منافق بر اسلام و مسلمین وارد می‌کند خیلی از موارد خطرش و فسادش از اقدامات کفار علیه اسلام و مسلمین بیشتر است. بر پایه اهمیت و خطر منافقین، قران کریم در سوره‌های مختلف قران مسئله نفاق و منافقین و خطر آنها و عملکرد آنها و شناخت و مقابله با آنها را مطرح می‌کند و حتی یک سوره را به نام منافقین نامگذاری می‌کند.

آیا ممکن است کسی فکر کند این همه آیات الهی فقط مخصوص منافقین زمان رسول‌الله و صدر اسلام باشد؟ هرگز کسی چنین حرفی نمی‌زند.

همه منافقین عصر ما و امروز ما و منافقین سال ۹۴ کشور چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟ چگونه آنها را افشاء کنیم و چگونه به دیگران بشناسانیم؟ آیا منافق یا منافقه‌ای که چه بسا از ده‌ها سال پیش توسط شیطان و شیطان‌صفتان در جامعه مومنین نفوذ کرده و به دستور شیطان یا اربابش یا هوای نفس برای فریب دیگران چهره باطنی خود را پوشانده و برای عدم افشای باطنش خوب حرف زده و سعی کرده خوب استدلال کند می‌شود یکباره او را به مردم معرفی کرد و این موضوع مورد قبول مردم واقع می‌شود.

از جمله خصوصیات منافق این است که هم با مومنین نشست و برخاست می‌کند و هم با دشمن آنان سر و سری دارد، در جَلوَت با مومنین همراه و هم‌کلام است و در خلوت با دشمنان اسلام و مسلمین و مومنین خواهد بود و خواسته آنها را دنبال می‌کند.

منافق با جملات دوپهلو و مبهم صحبت می‌کند و غیرشفاف است، این افراد سعی می‌کنند دشمن را خودی جلوه دهد. این فرد سعی می‌کند توان خودی را کوچک و کم نشان دهد، برای حل اختلافات به جای ارجاع به خدا و رسول و جانشین رسول و ولی فقیه آدرس غلط برای مراجعه به طاغوت و دشمن و مستکبر می‌دهند.

منافق سخن و فعل و انفعالش مورد خشنودی دشمن است و در واقع دشمن سخن خود را از زبان منافق بیان می‌کند، منافق در مقابل مومنین حالت تکبر و نخوت دارد و در مقابل مستکبرین و سرکشان طاغوت نرم و به اصطلاح با زبان دیپلماسی سخن می‌گوید و لبخند می‌زند.

منافقین امروز نشست با ظالمین و سران ظلم و استکبار غرب را افتخار می‌دانند و قهرمانان و جان‌برکفان مردم خود را تحقیر می‌کنند، آنها را عقب مانده، افراطی، کلاغ و بی‌سواد می‌دانند.

منافقین به سر میز نشستن با شیطان بزرگ افتخار می‌کنند و می‌گویند هنر ما است که امروز شیطان بزرگ آمریکا به ما نظر خوبی دارد، آیا این افتخار دارد که شیطان نظر مساعد به ما داشته باشد؟ البته زهی خیال باطل که آنها با مردم مومن خوب باشند و روی خوش نشان دهند.

توصیه می‌کنم که امام و مقام معظم رهبری را رها نکنید، توصیه می‌کنم کلام خدایی امام و کلام خدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی را آویزه گوشمان کنیم و اجازه ندهیم شیطان ما را به راه خود بکشاند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: قول می‌دهم به حول و قوه‌الهی با کمک شما بسیجیان، منافقین و نفوذی‌ها را شناسایی کنیم و پس از دستگیری به اشد مجازات برسانیم.

هاشمی: «فشار این‌ها روی من هیچ تأثیر ندارد و مثل کلاغ‌هایی هستند که از روی درخت‌ها می‌پرند، برای من این‌گونه است و کاری با آن‌ها ندارم.»

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

5 دیدگاه

  1. شیره این غلام ِ حسین

    این تیترها هم کمک می کنه:

    1. حمله رفسنجانی به مجلس خبرگان و تشبیه منتقدان به کلاغ
    ———————————–
    2. 2. آیت الله یزدی موضعگیری هاشمی از سه پهلو هم گذشته است
    ———————————–
    3. واکنش هاشمی به منتقدان: یزدی مریض است روحانی جاه طلب و دیگران منافق!
    ———————————–
    4. خاطره آیت الله امینی از برخورد تند امام با آقای هاشمی در ماجرای منتظری
    ———————————–
    5. آیت الله جنتی: مرکزی ناشناخته از سالها قبل در اندیشه ساقط کردن حکومت اسلامی است
    ———————————–
    6. فائزه هاشمی نظام را تهدید به سرنگونی کرد
    ———————————–
    7. جاسوس موساد فائزه هاشمي اسطوره زنان ايران است
    ———————————–
    8.فائزه هاشمی: نظام ایران سرکوبگر است
    ———————————–
    9. جزوه طرح براندازي نظام در دفتر يكي از آقازاده‌ها پيدا شد
    ———————————–
    10. تفهیم اتهام جاسوسی و اخلال در امنیت و اقتصاد کشور به مهدی هاشمی
    ———————————–
    11. فیلم؛ هاشمی: از همه فرزندانم رضایت دارم؛ آنها همان گونه اند که من می خواستم و نیز: رابطه خوب فائزه هاشمی با بهائیان و منافقین در زندان
    ———————————–
    12. ذوالنور نگرانیم هاشمی ستون خیمه ضدانقلاب شود
    ———————————–
    13. محسن رضایی: هاشمي‌‌ صدور انقلاب را متوقف و فضاي باز سياسي و نقد را محدود ‌كرد
    ———————————–
    12. هاشمی: با ملک عبداله دوستی‌ خانوادگی داشتم و نیز: فیلم سخنان هاشمی و هم زبانی با سران وهابی: دولت سوریه مردمش را بمباران شیمیایی می کند!
    ———————————–
    13. نادران: آقای هاشمی هم می خواست انتخابات ابطال شود و نیز: هاشمی؛ سال 84 هر چه خواستند در صندوق ریختند و هر چه خواستند خواندند
    ———————————–
    14. ترور مشکوک هاشمی به 40 دلیل
    ———————————–
    15. علم الهدی: هاشمی مسئول مظلومیت رهبری
    ———————————–
    16. نظر شاگرد آیت الله قاضی درباره سرنوشت اطرافیان امام خمینی

  2. باسلام

    موارد زیر را اصلاح نمائید:

    1 ـ نشست و برخواست می‌کند و هم با دشمن آنان سر و سری دارد….(برخاست.خود جمله هم ظاهرا افتادگی دارد به قرینۀ «هم با دشمن آنان» باید این طور باشد:«هم با مردم نشست و بر خاست می کند و هم با دشمن آنان…»)
    2 ـ توصیه می‌کنم کلام خدایی اما و کلام خدایی رهبر معظم….(امام «ره»)

    موفق باشید.

  3. سلام خدمت برادر عزیزم
    این مطلب از طرف سخنگویه قوه حقیقتا جسورانه عالی بود

    • سلام میلاد امام زمان!
      تحسین کافی نیست؛ رسانه ها باید بیشتر به آن بپردازند؛ سخنانی به این وضوح و دقت و شجاعت، رها ماند تنها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *