مقبولیت ناپلئونی دولت به مشروعیت ناپلئونی هم نزدیک شده است!

دولت ریویزیونیستحسن روحانی در پناه کردار پیچیده اکبر هاشمی و نفوذ دادن اکبر ولایتی در میان اصولگرایان و به مدد نفوذ مشایی در جریان سوم تیر و تخریب چهره اصول گرایی و نیز با تمسک به وعده های غیرواقعی و فشار ظالمانه آمریکا، توانست به مقبولیت ناپلئونی هفت دهم درصد رأی مردم برسد.در طی مدت گذشته، رهبری معظم تذکرات متعددی به لزوم پیگیری اقتصاد مقاومتی و رها کردن اقتصاد مذاکره ای به دولت داده اند که متأسفانه دولت یازدهم اصرار در سر پیچی به خرج داده است تا نشان دهد که بهره وی از مشروعیت (صلاحیت و رضایت ولیّ فقیه از دولت) نیز هفت دهم درصدی و مشروعیتی ناپلئونی است.

دولت حسن روحانی کار سخت متقاعد کردن رهبری به عدم لیاقت دولت در بهره مندی بیشینه از حمایت رهبری را با صراحت دنبال می کند. با این که رهبری مصلحتی در مشخص شدن «هفت دهم درصدی» مشروعیت دولت (تطابق عملکرد دولت با مصالح و مفاسد واقعی نظام) ندارند، اما راهی جز این نمانده است که مردم بدانند رهبری نیز هماهنگ با آنان، مشروعیتی بیش از هفت دهم درصد مقبولیتی که مردم از خود نشان دادند، نمی تواند از خود نشان بدهد.

1.    رهبری معظم هم با اصل مذاکره با آمریکا در این شرایط موافق نبودند؛

2.    امام خامنه ای با زیر پا گذاشته شدن عزت و مصلحت ایران و خطوط قرمز مصالح کشور مخالفت روشن کرده اند؛

3.    ایشان با اقتصاد مذاکره ای و گره زدن اقتصاد کشور با مذاکره مخالفت کرده اند و آن را کاملا غلط می دانند.

4.    ایشان هم چنین با مذاکره در زیر شبح تهدید، مخالفت کرده اند؛

5.    ایشان با نامگذاری امسال به همدلی و همزبانی دولت و ملت، و بیان لزوم اطلاع مردم از محتوای مذاکرات به عنوان مصداق این همدلی و همزبانی، غلط بودن پنهان کاری دولت و نامحرم دانستن مردم و نخبگان را بیان کردند.

6.    رهبری صریحا به دولت دستور انتشار گزاره برگ (فکت شیت) ایرانی داده اند و برخی با شارلاتانیزم در صدد فرار از این دستور و فریبکاری هستند. بالاخره ایمان انسان به خداوند و شیعه اهل بیت و پیرو دستور اهل بیت بودن کجا روشن می شود؟

7.    امام صادق (ع) فرموده اند که رد حکم حجت خدا (با فرض این که غیر معصوم است) مانند ردّ کردن ما اهل بیت است و رد کردن ما مانند رد کردن خداوند و در حد شرک به خداوند است: «… فإِذَا حَكَمَ بِحُكْمِنَا فَلَمْ يَقْبَلْهُ مِنْهُ فَإِنَّمَا اسْتَخَفَّ بِحُكْمِ اللَّهِ وَ عَلَيْنَا رَدَّ وَ الرَّادُّ عَلَيْنَا الرَّادُّ عَلَى اللَّهِ وَ هُوَ عَلَى‏ حَدِّ الشِّرْكِ‏ بِاللَّهِ‏» كلينى، کافی، تهران: اسلامیة، 1407ق، ج1، ص67.

متأسفانه دولت حسن روحانی، در آزمون های متعدد مشروعیت نیز سر خفیض بوده است و با وجود تصریح رهبری در انتشار فک شیت تیم مذاکره ایرانی، مدعیان امام، قانون و اطاعت از رهبری با قباحت خاص خود، حاضر به انتشار فکت شیت خود نشده اند و برخی از مطالبه کنندگان آن را نیز سرکوب کرده اند.

دولت اعتدال مواضب عدالت و مشروعیت خود باشد؛ طاغوت شاخ و دم ندارد؛ ما و شما هم اگر از حجت خدا اطاعت نکنیم، فاسق شده ایم و اگر در امری حیاتی چنین کنیم، طاغوت شده ایم!

روشن نیست که هاشمی و پی روان وی چرا اکنون بحث تبعیت از ولایت و بنی صدر تراشی را مطرح نمی کنند؟ براستی معنای نفاق و معیار دوگانه چیست؟

سزاوار است که جناب علی لاریجانی و دوستانی که احیاناً به سکوت در فتنه و دو نبش بودن متهم می شوند، نشان دهند که تابع رهبری هستند و مطالبه رهبری در انتشار فکت شیت را پی گیری کنند تا صداقت و یک نقش بودن خود را نشان دهند.

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

3 دیدگاه

  1. امیدوارم دوباره لبخند بی معنی و مزخرف روحانی رو جلوی جک استراو هایه فعلی نبینیم

    • سلام میلاد عزیز
      ممنونم که اولین دیدگاه توی وبسایتم را شما ارائه کردید. از حضورتان سپاس گزارم. دعا گوی شما هستیم.

  2. سلام اختیار دارید.خوشحالم.
    تو این شبا مارو مخصوص دعا کنید همونطور که منم شمارو مخصوص دعا میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *