تحریف امام و هاشمی شناسی1: آقای هاشمی! آیا در مساله منافقین، امام مقصر بود!

تحریف-امام2هاشمی در خاطراتش می گوید: «سازمان مجاهدین خلق در ابتدا بر اساس اسلام و تشیع تشکیل یافت، ولی نه آنان سراغ اهل علم و متخصصین مسائل اسلامی رفتند و نه اهل علم به آنان توجه کردند و قهراً کار به دست افراد فرصت‌طلب و ناوارد افتاد و به انحراف کشیده شد»[۱].همانگونه که می دانیم هاشمی و دوستانش مانند دعایی تلاش مذبوحنه بسیاری کردند که امام خمینی و حتی علامه مصباح منافقین را به عنوان مجاهدین به رسمیت بشناسند، اما نه امام خمینی آنان را مانند هاشمی مسلمان و مجاهد به حساب آورد و نه علامه مصباح آنان را تأیید کرد. زهر دوستان هاشمی به این موضع علامه مصباح این بد که او دیگر از انقلاب حمایت نمی کند و انقلابی نیست و زهری که به امام ریختند نیز مشاهده می شود.

آیا درست است که تقصیرهای فجایع هولناک منافقین را بین علمای راستین اسلام و منافقین جانی تقسیم کنیم؟ آیا امام مقصر بود که تلاش هاشمی در حمایت از منافقین را برای همیشه بی جواب گذاشت؟ هاشمی پول خمس و سهم امام زمان را بسیار در حلقوم منافقین ریخت و خشاب آنان را پر کرد؛ خشابی که در قلب و مغز جوانان و علمای انقلابی خالی شد. و حالا هم امام خمینی و فرزندان انقلابی وی متهم می شوند که آنان باعث منافق شدن منافقین شدند و هاشمی و دوستانش راه درستی رفتند!!!!

————————————————————————
[۱]. خاطرات هاشمی، ج ۱، ص ۳۹۰٫

همچنین ببینید

امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی

هندسه فرمایش‌های ولیّ امر درباره فضای مجازی به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام بر …

5 دیدگاه

  1. منصورزارع پور

    با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خدمت استاد راهنمای عزیزم،با توجه به شرایط حاضر اگر مقدور است یک مقاله مبسوط و غیر مصداقی راجع به تحریف امام کار کنید…..با تشکر

    • سلام به شما برادر و هم مباحثه عزیزم
      یک مقاله مفصل حدوداً 100 صفحه ای کار کردم و ان شاء الله کم کم منتشرش می کنم.

  2. عکس قشنگی انداختید

  3. سلام
    دلیل اینکه میگویید هاشمی پول خمس و سهم امام را به منافقین داد چیست؟ مدرک و منبع‌تان چیست؟ متشکرم.

    • این مساله از واضحات تاریخ است و در منابع متعدد به آن اشاره شده است؛ از جمله:
      سید حميد روحاني: «در سال 1352 حجت الاسلام هاشميان امام جمعه امروز رفسنجان، نامه‌اي به امام نوشتند كه آقاي هاشمي از ما مي‌خواهد وجوهات شرعي را براي كمك به سازمان مجاهدين خلق در اختيارش قرار دهيم كه امام فرمودند جايز نيست و احتمالا آقاي هاشمي در اين قضيه اغفال شده است». گفتگوی خبرگزاری فارس با حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی، تاریخ پژوه معاصر، 22 دی 1388.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *